tävling

På lördag är det tävling på G.
Hoppar en LC(90cm) & en LB(100cm).
LC om det känns bra ska jag försöka sattsa lite, sista riktiga tävlingen för iår. Och om jag såklart kommer till omhoppning, får hoppas på det.
LB ska jag ta det lugnt men det går inte för ja blir stressad i omhoppningarna haha .. Men ska hålla om honom med benen, inte rida som en jäkla mes som jag har förmågan att lyckas med rätt ofta då det blir lite högre. Eller ja, högre och högre men .. Man måste ha bättre galopp och hålla om honom samt hålla honom lite. Ibland är han bara lite kompicerad haha .. Men när jag gör rätt gör han rätt.
Han är faktiskt väldigt grym. Det är bara jag som alltid ska sabba allt ...
Om de blir högre blir jag nervös(?!) och då gåre åt helvete.

När jag är lugn går det som en dans ..

superponny


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback