tävling utvärdering

LC: Värmde upp ute genom skritt,trav & galopp såklart. Gick sedan in och började hoppa på lilla, det var ganska så djupt bakom det. Hoppade alla hinder han kändes ganska bra men han lyssnade inte så bra på mig utan ja fick slita i han när ja skulle bromsa haha ..

Inne på banan gick de väll sådär eller lite bra iaf men de vart att ja kortade honom lite då och då och FY det får jag inte göra!!! Men sedan i omhoppningen svängde vi på. Han var duktig så VANN vi den klassen! Även fast de gick säämst på träningen i torsdags.

Skulle testa hoppa LB för de gick ju hyffsat i LC.

Han var pigg men endå lugn på samma gång, man känner bara energin som lagrar sig innuti honom och vill bara komma ut. Ba ja nuddar honom med skänkeln så flyger han i luften haha sötis. Men jag försökte att inte korta honom så jättemycket för de gör jag väldigt ofta och de suger ..

Men han kändes faktiskt jättefin lillgubben! Han var jätteduktig, vi rev ett och det var mitt fel. Så han var helt grym idag!! De kändes verkligen som att han ville hoppa idag, jag blir så glad. En efterlängtad seger!!

Discohjälmen gav mig nog tur.

Kommentarer
Ida

Grattis :) vad kul!



Blogg: http://www.dyk-sportshopen.se
2011-11-05 @ 17:48:51




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback