övernattning

Imorgon (fredag) så ska jag sova på stallet, vi ska ha halloween övernattning för alla barnen. Det är så roligt att ha övernattning och leka med barnen det är så kul!! Så jag kommer inte blogga något imorgon om jag inte gör det på stallet från mobilen.(om inte den lever sitt lilla liv hehe ..) Men jag fixar tidsinställda så ni har något att läsa. Så det blir att jag packar ikväll eftersom jag sticker typ direkt efter skolan imorgon för jag ska hinna rida innan.

Ska rida Fabian & en ridskoleponny, men Fabian får nog vila. Han har ju endå gått på bra i förrgår(tisdag) galoppträning & igår (onsdag) då jag tog några språng i paddocken. Så det gör inget att han får vila en dag.


Några bilder på mig och snygga Alex

Kommentarer
Madicken

Hoppas det går bra med Donald, för just nu kommer vi inte alls överens! :))



Blogg: http://knutarna.blogg.se/
2011-11-10 @ 19:10:40




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback