vetrinärbesök

Idag kom vetrinären igen och kollade på Fabian...

Tog ut honom ut boxen, sedan skulle jag springa med honom ute. Sprang med honom en bit sen gick det knappt att få stopp, han ville fortsätta springa. Sen sprang vi tillbax. Sedan kollade han benet igen med ultraljud. Nu kommer den "spännande sanningen". Efter 4 månaders skritt så är han äntligen frisk!!!! Jag är så glad, nu får jag börja sätta igång honom. Typ trava 1 månad kanske lite till, eftersom vi inte ska tävla iår så är det ingen brådska. Men om han är fullt frisk och igång till i slutet av året kanske vi hinner med en tävling. Men somsagt inget vi fullt siktar in oss på.

Så nu äntligen ska jag börja trava imorgon, han kommer hara hyffsat pigg ponnyskrutten hihi! Så kör på snodd hela denna vecka troja annars lär det gå snabbt.

Hihi, dålig kvalité men skitsamma, se så duktig han är!
Haha mindre sött att man nästan ser mitt myntinkast hahaha...



Kommentarer
linn

Jippie!!!!!!!! får du rida inne och i padock elr måste du fortfarande rida på hårt?? :)



2011-05-11 @ 21:39:01
Anonym

Vad roligt emelie, verkligen glad att höra att han är bra igen! :')



2011-05-11 @ 22:08:38
emelie

Linn: Jag måste fortfarande rida på vägen .. :/



Jaa visst är det sköönt :'')



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2011-05-11 @ 22:29:40
Ida

Gud va kul Emelie! :D de kommer bli ett spännande tävlingsår nästa år :)



Blogg: http://www.dyk-sportshopen.se
2011-05-12 @ 12:19:32




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback