långdag

Sitter just nu i soffan och ska snart bege mig mot stallet.

Först när jag kommer till stallet tänkte jag nog mocka och fixa allt till Alex och Fabian. Anneli & Linn är bortrest söndag-torsdag så då tar jag hand om honom.

Ska först rida lill Fabian tror jag skritta runt en sväng. Sedan rider jag Alex, han ska bara ta de lugnt eftersom han fick vaccineras igår, så han ska inte bli svettig. Tror jag rider ut på honom eller i paddocken, får se han är lite töntig ibland hehe.

Sedan när jag är klar med allt i "vår del av stallet" så går jag in till ridskolehästarna så ska jag först rida Whitney tror jag och jobba henne lite, och sedan lill Pucken. Dom ska jag rida inne i lilla.

Igår var jag på bio med Amanda, på ritualen. Den var faktiskt bra utom att man fick hjärtattack ett par gånger haha. Men den rekommenderas faktiskt, fast satt typ med händerna i ansiktet och kollade genom springorna genom fingrarna när det var läskigt? Haha Amanda satt bara där helt cool och lugn såg det ut som och jag med händerna för ansiktet haha.

Jaja men vi hörs lite senare!





Kommentarer
Anonym

Fina bilder! =)



Blogg: http://michaelalunneborg.blogg.se/
2011-03-09 @ 16:11:28




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback