knasboll

Haha somsagt min ponny har lite ideér för dig ibland?

Amanda skulle ta ut honom förra veckan. Det började med att han flög ut genom dörren med henne, sen stack han iväg så hon tappade han och de förstår jag eftersom han är skitstark. Haha så skulle han springa till sin stora gräshage, men under tiden trasslade han in sig i grimmskaftet så han satt tydligen fast med grimmskaftet med bakhovarna? Så då kunde han inte springa så Amanda fick tag i honom, så fick dom skära bort grimmskaftet eftersom det tydligen satt emellan skon och hoven. Ja, så nu sitter det en liten tuss där på ena bakhoven då, haha hovslagaren kommer idag så det blir toppen så ska hon sko om honom samtidigt då som hon tar bort tussen under bakhoven.

Haha jag säger då det, min lilla busponny lyckas med allt alltså? Han trodde nog att han skulle få åka hem så han tänkte springa in i hagen stackarn. Men han ska stå där länge till slutet av sommaren iallafall så han kan vara lugn. Meng grimmskaftet påverkade inget när jag red så jag red på somvanligt endå.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback