badaa

Nu ska jag och Bea åka och bada. Så jag uppdaterar när jag kommer hem, kommer ett tidsinställt inlägg runt 17:00 så kolla in igen då. Min mobilsladd till datorn är hos Elin så kunde tyvärr inte lägga in filmen just nu .. Men det kommer senare idag, då jag har kommit hem från stallet vid 9 kanske. Lovar att det kommer ikväll/natt så kolla ikv eller imorgon. Ha det bra!

Ni får lite bilder på världens finaste Ricki. (C-ponnyn jag skulle köpa men vi gjorde
det inte. Hälsar på henne här, hon är så fiin och hamnat hos en underbar tjej) Helt
otrolig ponny, som det inte finns många av.

Också någon bild på Julia (ägaren) och Ricki.

Höjdhoppning Julia & Ricki julshow 150cm (C-ponny, somsagt otrolig ponny, finaste)

Följde med på tävling också, och dom kom 4a :')
(Vann även msvB för någon vecka sedan)

Kommentarer
Anna

Berätta om Ricki, hihi :)



Blogg: http://teammittsvenska.blogg.se/
2011-06-29 @ 23:01:20




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback