träning

Åkte till stallet vid kanske halv 12 och var där 20 kvart i.

Kollade först när Linn och Alice hopptränade lite, sedan fixade jag klart allt till Fabian.

Efter jag gjort mat, vatten och mockat till min plutt så gick jag och Elvira (kusin) till manegen. Sedan red jag Ubbe (urban cowboy), Maggies häst gick väll sådär eller ja mellan hehe eftersom det var första gången. Han är lite speciell så jag var lite nervös innan jag skulle rida. Men nu är han typ normal hehe, lugn och fin.

Sedan efter jag ridit Ubbe så tog jag in Fabian och tog på honom tränset så fick Elvira sitta på honom när jag gick en sväng typ 30-40 minuter. Sedan gick jag in med honom borstade och masserade lite på honom. Sedan när jag var klar gick jag och kollade på Maja träningen på lite folk som hoppade sedan åkte jag hem typ kvarti 7 kanske.

Ska väll ta och vara med Sofia om ett tag hoppas jag!

Slänger in ett inlägg om ett tag! :)

Hahaha skabbilden sen i somras efter en tävling..






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback