skritt

Åkte till stallet med skolan.

Hade ju hälsokultur idag med skolan, så då har jag ju ridning. Hade bästa Donald igen, han är så söt. Han är en c-ponny grå skimmel jättesöt, men inte så utbildad. Så jag skulle få rida honom imorgon själv. Donnie är ridskolans halvnya ponny. Kan ju knäppa kort på honom imorgon.

Sedan så fixade jag till min lilla bäbis såklart. Skrittade faktiskt på honom idag det var tusen år sen jag red honom känns det som... Men det var riktigt skönt och kul faktiskt istället för att gå med honom. Sussie sa att jag kunde skritta på honom istället för att gå, men att jag skulle linda benen på honom. Han är ju faktiskt mycket bättre sen jag såg honom första gången när han var halt, då var han rejält halt ju det var ju hemskt. Men när vetrinären var och kollade på honom 2 veckor senare eller näre var, då haltade han inge mycket alls, det var så skönt att se faktiskt då är det ju på bättringsväg iaf. Längtar tills jag kan börja träna med honom och rida i paddocken å skogen och allt!

Ska ta med mig kameran till stallet imorgon, så det blir massa bilder wiiie!

VÄRLDENS BÄSTA LAG!




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback