skritt

Ha varit och solat med Julia först!

Solade med Julia innan vi åkte till henne, solade typ 10 minuter men det syns inte buhu ... Aja sen åkte vi till henne och var där en liten stund sen åkte vi till stallet. Mockade och fixade sen red vi, jag skrittade ut en liten sväng och hon red inne och trimmade lite troja. Sen fick vi stå i cafeterian det var faktiskt kul när man väl har kunder såklart. Men vi gjorde några tabbar, en var att det var en snubbe som skulle köpa choklad och en dricka så blev det 22 och han hade bara en tjuga, och frågade om man kunde betala med kort men det går ju inte. Sen la han tillbaka drickan då. och köpte chokladen för 12 kronor. Sen fick jag och Julia dåligt samvete så gick vi till honom eller ja Julia då hehe, lite feg jag .. Så fick han den för 8 kronor, sedan stängde Issas pappa dörren till själva kiosken då, så låstes den såklart. Haha så jag fick klättra in, lyckat då.

Ja nu sitter jag här i min ensamhet och tycker att ni ska kommentera mer, det blir mycket roligare att bloggadå!




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback