ridning

Jag har ridit både idag och igår (söndag,måndag)!

Igår fixade jag och gosade med Fabian, mockade, fixade vatten, mat. Smörjde typ allt så det vart så fint så hihi!

Sedan var jag på Pia möte och satt där någon timme och lyssnade på lite saker. Sedan klippte jag klart Fabians man som inte var helt klarklippt innan jag gick haha stackarn. Alltså jag hatar hans man ibland den är så tjock också om man klippper så det är rakt åker den fram så det ser ojämt ut .. Buhuu .. Sedan fick jag rida Ubbe igen han var jättefin igår faktiskt! For sedan hem och la mig i soffan med familjen och somnade typ halv 9 rekord haha!

Idag åkte jag till stallet käkade sibylla med Jullan, kanske hur gott somhelst? Satt där ett bra tag typ 2 timmar kanske hehe. Gick sedan till stallet och mockade och lite sånt. Sedan fick jag rida Alex det gick också skitbra verkligen hur bra somhelst, han var jättemjuk och hade ett bra stöd för tygeln superfinis hihi. Åkte sedan hem med Anneli.


Imorgon blire skolan somvanligt .. Kul . Sedan hem och träna lite läxa tror jag, sedan byta om och åka till stallet. Gå ut med Fabian och fixa åt honom sedan fixa åt Alex och träna för Pia sedan. Hoppas på att det går bra ..!

Slänger in inlägg kanske senare eller imorgon!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback