hoppträning

Var först på skolan somvanligt, askul! Fast näe ..

Kom till stallet. Mockade gjorde klart åt båda pojkarna (alex,fabbe). Sedan tog jag in Ubbe borstade också gjorde klar honom Maggi tränsade och sadlade hihi. Sedan red jag honom ett tag det gick väll sådär. Sist jag red var han asfin, men denna gång sådär gick det väll. Fast sadeln är lite hård haha så jag får ont i rumpan på sittsbenen.. :(
Klar med honom så satt jag i cafeterian ett litet tag sedan gick jag ner och ut med Emilia en sväng med Fabbis och Elmer 2 varv runt huset. Sedan tog jag av Fabian täcket och allt så gjorde jag iordning Alex.

Hopptränade ju för Pia idag. Alex var lite pigg på uppvärmningen hehe men han var hur jäkla fin somhelst att hoppa. Det var jätte kul att hoppa honom och det var första gången jag någonsin hoppat honom denna tävling då. Men jättefin vad han älskar ponnyn. Han och Fabian är bäst hihi!

Åkte sedan hem med Anneli, så nu sitter jag hemma och har ont i benen och är väldigt trött..
Väntar på att filmen ska ladda klart men det kommer ta 1000 år så får kanske ladda upp den imorgon istället.

Juste imorgon ska Gunnar (vetrinär) komma och kolla på bäbis och ta ultraljud osv. Så jag hoppas att det går bra! Slänger in mer imorgon, ha det bra!




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback