gopojke

Åkte till stallet och mockade,fixavatten sedan red jag ut en liten sväng.

Skrittade längs vägen en runda som tar ung 20 minuter. Gick väll sådär han vart lite spänd efter halva vägen typ och höl på. Så vart han rädd och allt vare va. Men det var ju fan storm också så det var väll lite därför med. Sedan kom 2 skotrar, yes asbra. Fast näe .. Men han brydde sig inte så mycket han kollade lite och sådär men han sprang inte iväg. Påväg till stallet igen så höll han ju på att gå snabbt och gå konstigt haha knasbollen. Jaja, men knäppte lite mysis bilder på honom idag.

Snart ska jag hoppa in i duschen och duscha av mig lite snabbt sedan fixa till mig lite. Ska bort sedan på kalas. Men jag bloggar kanske mer ikväll eller imorgon det beror på tiden jag kommer hem osv. Men kastar in lite söta bilder på världens sötaste prutt.







Kommentarer
Anonym

hur länge har du haft din blogg



2011-01-29 @ 18:15:29




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback