dålig uppdate

Jag har uppdaterat väldigt dåligt senaste tiden, det ska ändras!

Dessa dagar har jag vart med Sofia, Julia (är hos henne nu). Vi ska till stallet snart och jag ska gå med Fabian sen ska vi kolla på lite hoppträning sen på kickoff och äta, prata osv. Igår var vi på birsta, köpte ingenting bara mat och godis hehe. Men ja, tar med mig kameran till stallet nu och knäpper lite bilder på snyggingen såklart. Blir ju inte så roliga bilder eftersom jag bara ska gå med honom. Men så fort han blir frisk ska vi knäppa massor med ridbilder eftersom det är mycket roligare att titta på. Men jag bloggar mer ikväll.

Måste träna på so prov som jag ska ha på torsdag. Kuuuuuuuuul, fast näe .. Men det roliga är att vi har trippelboll på tisdag så då slipper vi skolan hihi. Sen ska jag hoppträna Alex igen det blir askul! :D



sommar .. <3


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback