2011

Det vart lyckat igår faktiskt.

Var med familjen hos några som vi var hos förra året det så det var trevlans. Åt middag och efterätter å allt där. Körde julklappsleken också att man slår tärningen och får man en 1 eller 6 får man ta en julklapp i mitten, så ska man alltså köpa 3 julklappar var för 50 kr. Man spelar ung 20 minuter, sedan öppnar man paketen så startade vi på 10 minuter sedan om man fick en 1 eller 6 fick man ta av varandra. Jag fick 2 tuggummisaker, spel och pengar spelet är skitkul! Efter det så kollade vi på raketerna så kom Anneli, Linn och hennes kille ner.

Sedan sjöng mamma och Anneli (min förra ridlärare) lät inte så jättebra om jag ska vara ärlig hahaha, sjöng lite otakt till musiken och allt vettu snyggt. Sedan kom Ann ner och körde på också sedan på slutet Marie.

När vi väntade på att alla skulle komma för vi skulle upp till Ann & Stefan för vi skulle sova där. Så höll jag och Anneli försöka få ner varandra i snöhög utanför huset, jag fick ner henne 2 gånger men hon ramlade aldrig. Sedan sprang jag in så gömde hon sig bakom en bil, lyckat sedan bakom dörren hahaha jadu.

När vi gick hem så sprang jag efter henne och tillslut fick jag ner både hon och mig i en snön skrattade gjorde vi iaf haha sedan 1 gång till senba satt hon sig över mig å ba, geru dig? geru dig? Haha och ja skrattade vettu,intefan ger jag mig eller ;) Sedan mulade jag henne å sprang därifrån mohaha.

När vi kom till Ann & Stefan gjorde vi lite saker sen sov vi.

Jag klev upp typ halv 2 haha. Fikade och allt, sedan åkte vi hem. Åkte till stallet och Fabian är fortfarande halt så klart ... Fast han haltade inte i skritten iaf det gjorde han igår. Lite bättre!

kusin Emma

Julia

Emma och Jenni

Julia



Julia

Helen & Samuel

Jenni & Emma

Mamma & Anneli

Mamma & Anneli

Emma & Linn

Ann

Ann,mamma,Anneli

Julia & Linn

Anneli,mamma,Ann

Anneli & Ann

mamma




GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback