svar

Hur långt tror du att du kommer nå med Fabian, och är det bara hoppning som du
tävlar?

Jag vet inte riktigt om jag ska vara helt ärlig. Men om han skulle vara som på de två sista hoppträningarna och tävlingen så skulle vi lätt kunna nå La. Men det är det också, jag blir så himla nervös när det blir högre och då känner han det, så blir det helt fel på hinder osv. Så jag måste jobba med min nervösitet och nu när jag hoppar Alex ibland så kommer de väll byggas upp nu. Eftersom jag litar på honom, han hoppar för alltid, hittils. Jag litar dessvärre inte på Fabian eftersom han ibland kan stanna helt utan anledning jag vet att största felen är ryttarens när hästen stannar men ibland är det inte enns mitt fel, utan jag kommer jättebra på hindret bra fart och bra avstånd men endå stannar han. Jag vet inte riktigt varför eftersom han tycker om att hoppa. Men ja, vi får se hur det går. Jag har hoppat 110 på enkelhinder räcke i sommras utan problem. Han bara hoppade då. Men jag vet inte jag, vi får jobba i ett team tillsammans så ska vi kämpa så långt det går för hoppa det kan han!

Jag tävlar bara hoppning, eller ja klubbtävling dressyr då bara eftersom han blir så laddad och pigg på tävlingsbanan.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback