BRA

Ni har ju bättrats lite på kommentarer, fortsätt kommentera det är jättekul att blogga då!

Idag har jag vart i stallet typ hela dagen hehe. Åkte med Linn & Anneli till dressyrtävligen på morgonen jobbigt att kliva upp så tidigt, men klart man hjälper till! Tog ut Fabian när vi kom dit, sedan gjorde vi flätor på Alex så knoppade jag honom. Han var så fin lillpojken, fast det var lite olika storlekar på knopparna men inget som syndes så mycket. Det gick jättebra för Linn idag, de var så duktiga. Kom 3:a i dressyren hihi, så kul!

Sedan tog jag in Zanna borstade på henne och hjälpte Ida för hon hade bråttom. Fick sedan skritta lite på Zanna tills Ida kom, haha det var inte bråttom det var ju lång tid kvar tills det var hon. Menmen, bra att jag kunde hjälpa till lite iallafall hehe! Satt i cafeterian ett tag och sedan gick jag ner och mockade åt Fabbe och Ubbe. Tog in Ubbis och red ut på honom han var jätteduktig lillponken hihi. Sedan fixade jag klart åt honom sedan åt Faban skrittade ut på honom gick väll bra hehe. Inte så mycket att beskriva ritten men hehe.

Men iallafall, har jag haft lite myskväll med mina vännor. Ätit massa tjocksaker och sett på tv, mysigt det!
Tack för de snälla kommentarerna! :')




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback