markarbete

Tänkte köra denna markarbetsövning imorgon på Fabbis.

Studsen,galoppvolter och lite bommar. Perfekt.

Först ska jag väll börja värma upp lite trava över bommar,övergångar skänkelvikningar osv. Sedan tänkte jag börja travhoppa det esamma hindret på volten några gånger, det är bra för lilla rumpisen plus lite skritthopp också. Sedan hoppa runt lite på volten med 4a hinder. Sedan när vi är riktigt uppvärmda kan jag gå in och köra hela banan igenom.

Börjar på studsen i höger varv, travar emot den hoppar igenom hela studsen bra och fint tempo. Kanske blir någon övergång efter vi får se hur han är, annars rullar jag på in mot galoppvolten med 1 hinder. Hoppar det, sedan övergång till trav, travar över bommarna fattar sedan galopp och galopperar 2-3 varv kanske. Sedan galopperar jag ur den, sedan en övergång till trav och börjar om frånbörjan. Sedan byter jag varv. Såklart får han skritta emellan också!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback