uteritt

Red ut i skogen idag, till en början gick det inte så bra jag hade snodd på honom för att han ska jobba även i skogen i låg form. Men somsagt först spände jag den som man ska då runt huvudet och det, gick inte så bra i början så jag orkade inte att han hade huvudet uppe så jag bytte som man har vanligt, han hade fortfarande huvudet uppe men sedan kom jag på hur jag skulle jobba honom och då vart han jättefin. Han var jättefin på slutet faktiskt. Körde på med lite markarbete idag ute i skogen typ travade över småhinder och de som jag travade över förrutom 1 galopperade han efter, han var jättefin. Sedan galopperade jag över osv, han var skitfin. Sedan travade jag av honom och skritta sen gick jag in med han. Ska nog börja rida lite med snodd när jag är själv men med andra utan och martingal trorjag.
Ha det bra!♥




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback