trevlans

Nu har jag vart på stallet, stressigt som fan kan jag meddela.

Först mockade jag åt min bäbis sedan skynda sig fixa honom å rida typ 30 minuter i paddocken kanske, sedan av med grejorna fort snabborsta av honom och krattsa sedan till nästa buse Musse! Red ut i skogen med honom så det gick bra faktiskt hihi sötponken. Men iaf sedan när jag var klar gick jag ut till pappa som hämtade mig sedan hem fixa klart mig sen till Camilla. Det var massor med folk där, alla i laget och deras föräldrar, antligen båda eller en. Det var jättetrevligt faktiskt hihi. Vi fikade tårta och godsaker sedan gick vi ut ett tag, sen gick vi in och kolla på idol sedan hem igen. Så ja, dagen var lite stressig sådär men äsch.

Imorgon blire skolan.. Men det är 1 dag närmre min födelsedag, fyller år på lördag hoho.Aja men då ska jag tävla dressyr vilket kommer gå åt skoga! Haha bara klubbis så det är träning. Men sedan ska jag väll rida Fabbe ett hårdpass sedan blir det väll söt Musse. Jag hade lovat er en bild också här kommer den, eller dom. Ha det bra!♥

lite stor kanske, men inte supermycket hoppas jag?





Kommentarer
Anonym

på övre bilden ser du lite stor ut men inte så farligt:) vems häst är det?



2010-09-23 @ 15:11:25
Emelie

Hehe jo jag vet, det är ju bara en liten b-ponny ju hihi. Den är inte maxad vad jag vet iaf, han är rätt så liten. Det är ridskolans, jag har ridit honom hela veckan för han är lite less på ridskolelivet stackarn, och han behöver utbildning:)



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2010-09-23 @ 22:53:44




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback