tävling

Tävlade ju idag!

Började med att åka dit imorse då, vart lite sovmorgon faktiskt eftersom det inte är så långt borta. Fixade klart lillgubben och sedan lasta på honom först tog pappa linan och försökte få in honom, asså he den bakom rumpan för vi hade bara en just då. Sedan testade jag precis när mamma kommer ut så håller han på att gå in! Jag var lite bättre än pappa vettu haha.

Lc:
Sedan åker vi till tävlingen och är där ett tag, sedan går jag banan med Julia och hennes kompis. Red fram och greja kändes inte lika bra som sist i Kramfors, sedan hoppade jag fram Camilla hjälpte mig. Men jag kortade honom för mycket och ja .. Han var inte lika lugn som förra gången heller så ja. Men väl inne på banan nollade vi i grunden även fast inte jag red bäst precis men. Kortade honom där också blev så sur på mig själv. Sedan i omhoppningen efter 8:an så släppte jag iväg honom och tröck på lite, så styrde jag på 9:an som var första omhoppningshindret då stannade han. För han kom lite långt ifrån och blev lång och ja allt. Sedan stannade han på sista hindret också mitt fel. Jag red som skit kan jag säga.

Laget:
Ställde in honom och han gick inte utan problem i transporten hih duktig kille! Sedan när jag red fram kändes han superfin och jättelugn. Sedan hoppade jag fram och Camilla hjälpte mig igen gick super det med. Sedan för att komma till omhoppningen måste ju 3 st av 4 gå felfria. För Lisen rev 1 hinder med Parren, hehe hon var den första i vårt lag som hoppade av oss då. Så hehe så jag och Sofia vart lite nervösa. Men Mandis gick nolla och sedan vare Sofia hon gick också nolla. Sedan tillsist vare jag .. När jag gick in på banan gick jag runt lite å greja, sedan han i speakern höll på prata om lagen och blabla.. Sen sa han tydligen att om jag går nolla så går vårt lag till omhoppning haha jag hörde inte det var så fokuserad, lika bra det hehe. Väl när jag hoppade var han skitfin och jättelugn! Sedan kom jag mot sista hindret hoppade det hörde att det inte slog i eller något, jättemånga ba BRA EMELIE!! Jag vart skitglad och berömde honom massor. Världens bästa Fabian har jag iallafall! Sedan på omhoppningen rev Lisen igen, Amanda nolla, Sofia rev, Jag rev, men vi vann endå! Alla i de andra laget rev eller något liknande. Dom var också bara 3 stycken så det var jättekul att vårt lag vann! Hihi världens bästa lag också.

Ja sedan åkte vi hem med honom och fixade sen hem till oss. Åt mat och satt lite vid datorn. Nu kommere lite bilder!♥

Fick lite bilder av LinneaJ också, tack så mycket!














Mamma knäppte med våran kamera hehe ..











Sötmanen hahaha,





Kommentarer
Isabella Bergh

Grattis!:D



Naaw lillbollan var med:')



Blogg: http://cassechuck.blogg.se/
2010-09-13 @ 18:26:44




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback