svar på tal

Vad är ditt mål med fabian i år och innan du säljer honom?
Mitt mål iår är väll att hoppa Lb och få placering där. Innan jag säljer honom att gå så långt som möjligt!

Vad är det högsta du har hoppat med fabian?
Justnu har jag inte hoppat så jättehögt, men 110cm.

Har du någon kille?
Nej jag har ingen kille.

Vilka bloggar läser du?
Lite olika, ibland Kenzas,Kissies,(inte så ofta, den är tråkig nu)Dessies,Paow kollar inte deras bloggar mycket nu alls faktiskt. Också brukar jag kolla kompisars bloggar med!

Vem är din bästa kompis?
Elin Norin och jag har bestämt att vi ska vara bäst bästa kompisar men vi är aldrig med varandra längre hon är skitsnäll och vi har alltid kul. Sofia Bodén & Elin Norin. Lisa är också supersnäll!

Hur mycket köpte du fabian för?
Det vill jag helst inte skriva här i bloggen, det är inget som alla behöver veta.

Kan inte du börja lägga ut fler filmer då du rider?
Självklart, ska försöka fixa det så mycket jag kan!

Tack för frågorna, nu kan du läsa svaren här! :)



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback