svar på tal

Tycker du själv att du rider bra?
Alltså det känns lite konstigt att sitta och skriva på bloggen om man tycker att man är bra på att rida, hehe. Alltså jag tycker väll inte att jag är världs bäst för det är jag inte, men jag tycker inte att jag är svin dålig heller kanske. Men ja ..

Säg en snygg kille
Erik Saade tycker jag är rätt snygg faktiskt, hihi.

Är märkessaker viktiga för dig, ser att du börjat vilja ha mer nu?
Nej det är inte viktigt att ha märkes saker, absolut inte. Det är snyggt att ha det men inte för mycket kanske. Jag bryr mig inte om, om folk inte har märkes saker alls. Det spelar ingen roll vilka kläder osv, man har på sig när man rider. Man blir inte bättre ryttare för man har dyrare saker? Absolut inte! Så märkesgrejor är inte viktigt så, men det är väldigt snyggt. Själv skulle jag inte få allt som jag lägger upp på bloggen heller. Jag har inte speciellt mycket märkesgrejor själv, jag har tretorn så inget mer. Skulle gärna vilja ha en charles owen leather också dom är sjuktsnygga! Men inte blir jag bättre för det eller. Jag vill inte ha för mycket märkesgrejor nu heller om jag bara hoppar typ Lc också heller. Isf om jag hoppar kanske La-Msv hehe. Jag lägger in sånnahära bilder också, alltså vill ha för att min blogg ska bli intressantare att läsa med!

Hur fabian att rida i skogen?
Haha vill ni enns veta det? Nej men hehe han är en aning pigg också stark! Men sist när jag red ut en sväng i skogen hade jag 3-delat och då hoppade jag en liten "slinga" och då var han jättelugn, dock inte på vägen tillbaka men haha. Annars brukar jag rida på pelham i skogen. Jag har börjat ridit med 3-delat mer nu för jag tycker han går rätt bra på det. När jag rider ut med kompisar vill jag nog ha pelham då för han är så stark och pigg så han inte sticker iväg med mig haha.

Hur ofta hoppar du?
Jag brukar oftast hoppa 1 gång i veckan + om det är någon tävling då. Eller typ om jag hoppar en måndag så kanske jag hoppar en söndag också eller något? Men nu sist så hopptränade jag i tisdags sedan tog jag dendära lilla "slingan" 2 gånger i fredags dagen innan tävlingen. Men jag brukar hoppa 1 gång i veckan + tävling ibland då. Jag tror iaf jag brukar hoppa 1 gång i veckan haha, det ska iaf vara 5 dagars mellanrum innan man hoppar nästa gång!

Varför vill du blogga, vill du bli mer känd inom blogg/bdb?
Jag tycker det är kul att folk läser min blogg och att folk "känner igen mig" typ haha. Så det är kul om någon skulle känna igen en osv, och att man kanske lär känna någon också!

Tack för frågorna! :)



Kommentarer
majanylund

erik är ju lite halvbögi tykr ja:D:D



Blogg: http://stylebyemeliemaja.bubbleroom.se
2010-09-13 @ 07:44:20




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback