regnregnregn igen

Hemma efter stallet nu, eller ja det var ett tag sedan jag kom hem men skit samma.

Red ute i paddocken hade lindat benen på honom och skulle ta ett dressyrpass. Gick bra i början han var skitfin, sedan när man stannar typ gör halt eller något blir han pigg haha. Så jag snackade med Maggie så stannade jag då. Sen blev han lite pigg men vart lugnare sedan. Körde dressyrprogrammet på en liten bara 2 gånger också. Kommer gå rent åt helvete för mig nästa helg haha! Aja alla får sig ett gott skratt iaf. Menmen, gick väll ganska bra eller ja sådär då. Kan få små utbrott på honom när han blir lite jobbig men vafan det hör till haha. Imorgon ska Victoria få rida honom igen, jag frågade om hon ville det så ville hon hihi så snäll är jag! Så får jag se vad hon tycker hur han är osv, ska väll rida jag med.

Och på söndag ska vi löshoppa hästarna kommer bli köng de! Aja vi hörs senare, hare gött!♥







Kommentarer
Saraaa

Fabbian är så fin!<333



2010-09-17 @ 22:22:19
Emelie

Jaaaaaa, han är finast ;*



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2010-09-17 @ 23:04:44
Emely

naaww!<3 sötisarna:*<3



2010-09-18 @ 08:57:21




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback