regn

Nu är jag hemma, eller jag har vart det sen 1 timme tillbaka kanske men aja..

Åkte till stallet förrut kom dit, var inte speciellt mycket folk där. Sedan mockade ja och greja. Satt i cafetérian med Matilda, Julia och Alva fast hon satt inte där speciellt länge. Men sedan satt vi där ett tag till så sen gick jag och Julia ner och fixade klart hästarna och red ut i regnet. Det var faktiskt ganska härligt endå hah. Men vi hade ländtäcke och jag hade sadelskydd på min sadel, Julia behöver inte för hon har synitetsadel. Gick väll bra att rida, han var pigg somvanligt heh.. Ja sedan gjorde vi en sak som man inte får men man måste vara lite busig ibland. Var på stallet ett bra tag till sedan hämtade mami mig.

Så nu sitter jag hemma och väntar på att få äta paj mums! Mamma ha vart och köpt mjölk nu till såsen så snart är väll pajen klar också så kan man fläska i sig den. Ska snart filma min lilla bror Alexander som ville att jag skulle filma när han åker skateboard haha gulligt. Ha det bra, godnatt!♥






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback