prov

Skola först somvanligt hehe..

Efter skolan åkte jag hem pluggade lite sen stallet, red inget idag skrittade bara en liten sväng eftersom att jag hoppade igår och han var så fin. Så satt jag på det nya pannbandet han var jättefin i det hihi. Så någon dag i veckan nu ska jag knäppa lite höstbilder påhonom så ska jag göra honom så fin. Ja idag var det möte för medlemsstallet också typ i timme och några minuter. Jaja men så skrittade jag ut som jag sa själv då, en liten liten sväng bara hehe. Vill inte rida i skogen när det är så mörkt usch läskigt.

Imorgon äre skola sedan stallet, ska rida imorgon kanske ett hårdare dressyrpass ute i paddocken, tar kanske med mig kameran vi får väll se. Men ni får ha det så bra!♥




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback