halvtråkig dag

Har inte gjort så jättemycket idag faktiskt, typ vaknat hos Sofia efter en lite halvgalen kväll igår haha. Men vi har kollat på en drama film också, brothers troja den hette var väll sådär. Inte superbra men inte jättedålig heller. Ja sedan var jag med henne vi spelade uno och lite saker. Sedan stack jag hem och lite senare åkte jag till stallet också löshoppade vi Fabian,Jackie och Ubbe. Började med Úbbe han hoppade typ 110, sedan jackie fick hoppa 1m, sedan Fabian fick hoppa 110 också. Dom hoppade inge högt för det är så fruktansvärt dåligt underlag, jätte djupt och massa skit. A men sedan lindade jag han å mockade och grejor sedan for vi hem och åt, så nu ligger jag i sängen och ska väll sova om ett tag. Skulle ju somsagt filma men jag glömde, också vet jag inte om jag skulle hinna riktigt heller för han var lite jobbig haha. Men nästa gång får mamma filma då får hon följa med, men först måste det bli bättre i manegen då.

Imorgon blir det orgentering med skolan kuuul, eller inte. Fast vi börjar halv 12, eller bussen går då så jag ska nog vara där till kvart över. Sköönt, också är vi väll tillbaka vid 3. Sedan ska jag till stallet och skritta ut Fabbe, kanske travar lite med. Men vi hörs imorgon, dålig update idag förresten, imorgon blir det inlägg om ngt, hehe kommer inte på nu men imorgon har jag gjort det. Så ha det bra,sovgott!♥

Fin bild på sofia

Och hennes lidande hund sanny,haha min idé



Kommentarer
majanylund

haha djurplågare:P:P



2010-09-21 @ 22:27:32




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback