hälsokultur

Skolan först somvanligt haha ..

Hade ingen matte som var våran sista lektion innan hälsokulturen, men då fick man vänta typ 1,30 kanske? Aja men red Elf idag hihi, han var faktiskt fin. Men han kryper ihop så mycket med nacken så det gäller att få honom sträcka ut halsen lite. Efter det åt jag sedan red jag min dåre. Han var jättefin idag faktiskt! Red 1 timme kanske. Han var jättefin hehe. Ja sen har jag kollat på en Eva träning också och fotade lite.

Imorgon blire först skolan sedan ska jag och Lisa ut och springa i spåret mohaha. Jävlar ska jag klara ett varv utan att stanna. Och sedan efter det ska vi till stallet och jag ska duscha min sötnosiga ponny som inte tycker om att duscha alls. När det rinner ner vatten från hovskägget det hatar han! Haha han står och slår upp frambenen i magen också får torka av där huhu stackarn. Men jag måste verkligen duscha honom han är skit smutsig och då menar jag verkligen skitsmutsig också. Så ska jag smörja och grejer. Så ska jag fläta manen också ska ha knoppisar på lördag så han blir snyggponny. Haha hans man är inte den vackraste heller så haha lika bra att ha knoppar. Ja men ha det bra!♥








Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback