godmorgen

Haha, fint. Men jag klev typ upp vid 10 över 11 kanske, men vaknade vid kvart över 10,tjugo över. Men sedan somnade jag om som skönt var. Sitter och käkar godis ja, men den jag äter nu blir nog den sista just nu för det finns inte så jättegoda kvar buhu. Nejmen hehe, ska väll till stallet vid kvarti 1 halv 1, så ta in honom fixa sedan ska jag och Victoria rida. Victoria är hans gamla ägare och jag frågade om hon ville rida honom idag eftersom det var så länge sedan, så jag är så snäll jag hihi! Ja så ska vi väll rida sedan ska jag till Sofia då som jag ska sova hos, vi är ensamma hela natten. Eller ja inte hela natten kanske men till typ 3 kanske? Så vi ska ha lite mysigt hos henne, men jag kan blogga mer när jag kommer hem så hörs vi då. Ha det bra!♥






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback