tidig morgon

Klev upp vid 10 över 6 imorse, ngt vid den tiden iaf..

Sedan skjutsade mamma mig till stallet så hjälpte jag till och släppa ut hästarna, sedan mockade vi hhehe. Ja sen red vi ut, hade lilla Musse igen haha sötisen. Ja efter det så fick vi mat av Maggies pappa, jättesnällt! Nu sitter jag hemma på Ackes rum och väntar på att Sofia ska komma, hon ska sova här så det blir nog en trevlig kväll. Vi får väll se vad vi hittar på också, kanske går ut en sväng nu för det är finväder sedan vettefan. Blir väll det gamla vanliga haha. Ha det bra så bloggar jag mer sedan!♥




Kommentarer
:)

hej du kan väll berätta lite hur du börja rida och lite om hur de fick Fabian och hur han är osv och den lilla B-ponnyn du rider oxå:) vore kul o veta lite om dig och ditt hästintresse o hästarna med tävlingar osv:D



2010-10-02 @ 20:48:34
:D

du måste vara väldigt duktig eftersom att du får rida till hästar:OOO

<333333



2010-10-02 @ 21:17:15
Emely

Hon är jätte duktig ryttare! Hon rider as bra!:D<3



2010-10-03 @ 08:52:01
emelie

Hahah gulliga ni är! Men det stämmer inte ;p<33



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2010-10-03 @ 08:56:00




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback