tävlingstime

Skolan somvanligt idag, men när vi skulle äta i matsalen jag, Johanna och Lisa så drar jag ut stolen och ska sätta mig. Då sätter jag mig på en tallrik med mos, ketchup och dressing. Någon jävla idiot har lagt det där kul liv säger jag bara. Ja så satt vi där ett tag och jag torkade bort eftersom med papper som Johanna var snäll att hämta. Ja sedan har jag såklart en fläck baki röven och luktar ketchup somfan kuuuul, eller inte.. Så hämtar Lisa min dunjacka som är rätt så lång sen efter en liten stund gick vi. Sedan pratade jag med Kristina (handledare) hon tyckte inte att jag skulle gå hem? Så sa hon att jag kunde ha ngn kjol som hon hade på slöjden jagba aldrig, sedan försökte hon att jag skulle ta på mig ngn fleece tröja och skabbiga mjukisbyxor? ALDRIG i livet. Sedan pratade jag med Eva (hk lärare) vi hade hk sista lektionen som skulle vara då. Ja sedan skulle jag ringa till mamma om jag fick gå hem, så om jag fick för henne fick jag. A så då fick jag det skönt som det var sedan for jag hem.

TÄVLING IMORGON TAGGA TAGGA!
Nu har jag vart i stallet några timmar och fixat min lilla bäbis. Mockade och allt. Longerade honom också eftersom att jag var så smart och smörjde sadeln innan jag skulle rida. idiot. Jaja men det gick jättebra att longera honom iallafall. Sedan duschade jag honom det gick också bra, bästa gången hittils duktig polle. Ja men sedan har jag fixat lite så nu är jag hemma. Ska väll ta och städa lite senare kanske eftersom att det ser ut som ett bombnedslag på mitt rum. Äckligt som satan där är det iallafall. Men men vi kanske hörs lite senare nu ska jag spela lite på facebook. Ha det bra!♥

Min älskade hjälm har inte kommit än heller .. :(










Kommentarer
Linda

Hahahaa!

Du kan väl inte gå hem från skolan bara för att du satt dig på en tallrik mos heller!! haha!!



Lycka till på tävlingen idag :D



2010-10-16 @ 09:21:03
Emelie

Haha jo, för det bara stank ketchup och det var inge kul .. Och det var ju skönt att gå hem också :;)



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2010-10-16 @ 11:10:54




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback