stallet

Åkte somsagt till stallet förrut.

Kom dit gjorde ngt liten stund sedan mockade jag åt båda hästarna, bytte vatten och fixade mat. Sedan åt jag lite och efter det gjorde jag iordning Musse och red honom ett tag i manegen. Gick väll sådär, eller ja ganska bra då men det var så mycket folk där så det var inte så super super kul och det var rätt så litet utrymme. Ja sedan fixade jag Musse och tog ut den andra pollen och fixade honom. Red först i lilla sen i stora, gick faktiskt jättebra. Tränade lite förvänd galopp men han ville byta typ hela tiden så det måste jag träna på hehe, också fatta galopp från skritt och hålla kvar formen, så det blev mycket galopparbete han har inte fått gått så hårt på ett tag nu eftersom jag rider honom typ jämt i låg form. Tror jag ska rida honom i vanlig form typ 1 gång i veckan sedan lågform resten så han får jobba på lite ibland.

Imorgon blir det skola och sedan träna med Jullan och Johanna på hälsostudion, drottning! Ja men sedan efter det stallet och rida Fabia och kanske hjälpa Alva när hon rider Musen. Hihi men vi hörs imorgon, ha det bra!♥






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback