myys

Sitter i tv-rummet med tända ljus och godsaker på bordet. Sitter med Sofia och har en liten busig men just nu mysig hund brevid mig också nämligen Tibbe, han ska sova här hela helgen. Men Sofia gör sitt gamla vanliga just nu haha.

TAGGA till 10000 imorgon då det är km på stallet hoppas på att det går bra iallafall. Vi får se hur jag rider, tror nog inte att jag ska tokgaloppera men på långsträckorna ska jag väll galoppera på lite så ja vi får se hur det går då. Men ni får ha det bra, för det ska jag ha!♥




Hahahahahaha det är ju trotts allt halloween snart?





Kommentarer
Anonym

när kommer tävlingsresultaten, vill ju veta hur det har gått:DD

kan inte tro annat än att det gick jättebra men..:D



2010-10-31 @ 14:49:40




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback