mys på stallet

Skolan först idag, var rätt så skönt eftersom nästan alla killar är på prao.

Sedan efter det åkte jag och Julia hem till mig först så bytte jag om sedan sibylla hehe tjockisar vi är, sedan till Julia sen stallet. Åt våran goda mat och myste lite i soffan och pratade. Senare red vi ut jag, Julia och Alice det var rätt mörkt och jag lånade Julias pannlampa men den var inte så bra hehe .... Ja så red vi ute lite, travade lite också eftersom det var så jäkla hårt alltså. Ja sedan gick vi in och travade lite och sedan galopperade vi. Fixade till hästarna och mocka åså sedan soffan igen hihi. Ja vi har haft en riktigt mysdag idag. Busade gjorde vi emellanåt också.

Imorgon blir det träna på gymmet med Jullan då, nu jävlar haha! Sedan ska jag åka till min älskade powniie! Trimma lite kanske eller något. På torsdag är det Ninaträning tagga, tagga. Jaja men vi hörs imorgon ha det bra!♥






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback