musse

Musse är en liten b-ponny som är något på 123-126 kanske hög, han är inte så jättestor faktiskt. Han är ett litet gotlandsruss född 2004, alltså är han bara 6 år. Jag red honom i 1 vecka för han var lite less på ridskolan och han behövde komma ut lite, så jag red ute hela tiden förrutom 1 gång. Eller jo först red jag ute sen gick jag in för det spöregnare och var kallt så då red jag inne. Men jag red väll också för att han behöver utbildning, så någon gång ibland ska jag väll rida honom för utbildningen då. Red honom i skogen igår för u-sek (ungdomssektionen) på stallet skulle rida ut och då skulle jag ha Musse för jag skulle inte ha Fabian för han vilade plus att jag inte vill rida ut på hacket med någon, då lär jag ju inte få stopp haha. Men iallafall, så ska jag väll säkert rida honom någon gång ibland dels för utbildning eller om han kanske är less, eller busig haha. Han är faktiskt ganska gangstrig dendära lilla söta ponnyn haha. För typ när jag piskade till honom så pep han jättesött, så bockade han sen osv. Ja men nu vet ni lite vem lilla sötmusse är iaf hihi!♥




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback