morning

Jag och Sofia ligger i min säng nu för vi ska kolla på film, klockan är 08:56 just nu huhu..

Vaknade av Carro ringde och väkte mig jag vart lite sur för jag var så trött haha. Sedan kom hon och hämtade mig så åkte vi till stallet och tog ut hästar, sedan sopade jag och Felicia å 3 andra mockade. Ja sedan for jag och Carro hem så hon skjutsade hem mig. Så nu är jag inte så jättetrött heller så nu ska vi se på film.  Haha Klara heter den, en häst film. Hahahahha jag och Sofia kände bara för att se den, kanske lite töntigt men den är säkert bra. Ha det bra!♥






Kommentarer
Anonym

hahahahahahahhahaha vad fan gör tjejen bredvid dig för minxD hahahahhahahaha jag dör:D

inget illa menat men det såg sjukt fult ut hahha:D



2010-10-04 @ 22:52:18
emelie

Hahaha vetttefan vad hon gör, hahaha kolla tänderna och hahha jadu haha ;P /emelie



Blogg: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
2010-10-05 @ 15:33:09




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback