ingen tävling

Det blev ingen tävling för mig i lördags .. Vi rakade ju honom i torsdags och fick ge honom lugnande så då får man inte tävla på 4 dagar, ja 96 timmar då. Men det visste ju inte jag :( Var iaf där och kollade lite, sedan for vi hemn. Hann inte se lagklassen för det skulle ta så lång tid, men det gick inte så bra för dom hörde jag .. Jaja hursomhelst vårat lag är bäst endå! Sedan hem efter det och hoppade Fabbe lite eftersom jag inte tävlade. Sedan var jag med Jenniefer och vi hade för oss lite toksaker haha.

Idag har jag vart med Sofia, vi har sett på när lammen tystnar. Mamma och hennes föräldrar sa att den var så bra och Sofias mamma sa att dom hade blivit rädd för den och massa. Men den var inte speciellt bra? Haha ne hade högre förväntningar men jaja .. Så har vi typ gjort det, och gått ut med hundarna också. Åkte sedan till stallet vid kvart över 6 kanske. Red i grimma och grimmskaft först sedan tog jag av grimmskaftet och tog det runt halsen istället så jag hade grimma och grimmskaftet runt halsen och red, styrde med fötterna och lutade mig lite ibland och drog lite i grimmskaftet. Så travade jag lite också och över ngra bommar haha. Höll fan på att ramla av en gång för han var så hal eftersom han är nyrakad. Ja men sedan tränade vi lite andra saker. Imorgon ska han få nya skor också hihi. Vet inte om jag kan rida då annars får vi träna lite mer. Ja men ha det bra!♥






Kommentarer
Emely

buhu synd att du inte fick tävla:( typ letade hela tiden efter dig på startlistorna men ja:( men kukl o träffa dig lite men de blev inte så mke:( men vi ksk träffas snart igen i Timrå!:D<3333



2010-10-18 @ 10:48:21
Anonym

synd att det inte blev nån tävling:( men gick det bar at hoppa själv då?:)))



2010-10-19 @ 16:57:17




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback