ändring på schemat

Skolan idag först, slutade tidigare för 1 kemin var inställd för Monica var sjuk sköööönt!

Har pluggat till engelskaprovet som är på onsdag nu, och käkat. Om jag hinner när jag kommer hem från stallet pluggar jag lite till, ska ju duscha också. Hmm, nu ska jag väll ta och byta om snart sedan begemig till stallet och rida på en busig polle. Tänkte ändra lite på schemat nu hehe, tar markarbetet idag istället, det kanske blir ännu en ändring också för jag ska till Julia i helgen och hälsa på henne och Ricki, det kommer bli askul, längtar! Ja så då åker jag på fredag och kanske stannar till söndag, jag ska hoppträna då. Men om jag stannar så hoppar jag själv istället på torsdag. Så vi får se hur det blir med det. Nä nu ska jag ta och byta om lite, bloggar mer sedan ha det bra!♥

hur lyckas man alltid vara lika söt på kort som, hihi

fjortisbilden hahahahaha



Kommentarer
linnea-unghästbloggen

sv : tack så mkt :) ska skriva om de! :)



pusspåre<3



Blogg: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
2010-10-04 @ 17:04:54




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback