tävling

Klev upp vid 7 imorse, for till stallet vid 9-tiden.

Fixade knopparna och senare borstade jag Fabian. Tävlade ju idag, hoppade först Ld;n gick väll sådär, red inte superbra men nolla iallafall. Senare hoppade jag Lc;n han var skitfin verkligen hur fin somhelst och hoppade jätte jätte bra min lilla älskling. Rev muren för min hetts sväng, men han hoppade och han var verkligen hur fin somhelst. Skulle vunnit om vi inte rivit. Men det gör inget, han var endå bäst idag och jag är jättenöjd över lilla bäbisen.

Imorgon blir det stallet igen tror jag, sedan ska jag köpa en ny jacka som jag ska ha i stallet. Så imorgon åker jag och Matilda och praoar nere i heby, hihi kul men pinsamt i början. Så det kommer inte bli något bloggande eller så under denna vecka, kommer hem på fredag så det blir nog skrivning på lördag och kanske bilder hihi. Vemvet, menmen ni får ha det så bra slänger jag in lite bilder nu som Felix knäppte så snällt! Men lite senare kommer filmerna.












Kommentarer
linnea

GRATTIS GMN! ;*

yes lägg ut filmerna!!!!! :D



asa fina bilder!



Blogg: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
2010-11-06 @ 21:40:13




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback