birsta

Vaknade imorse hos min älskade vän Sofia Bodén.

Gjorde lite saker sedan åkte vi till stallet så mockade jag och allt sedan kollade vi p å hoppträning, efter det red jag. Red inne eftersom det är så jäkla hårt ute nu. Byggde upp ett hinder av sockerbitar. Sedan byggde jag och Sofia upp det med två sockerbitar till så hoppade jag högre, hoppade typ 1.05 cm troja. Det gick jättebra han var jättefin plutten min.

Efter jag var klar med allt åkte vi hem, sedan satt jag lite vid datorn och sedan fixade jag mig lite sedan for jag och Julia till Birsta och handlade lite. Köpte 2 par tröjor som jag ska rida och tävla i, och en deo. Ha det bra!♥
Mörkblå tröja med lite u-ring; cubus
Röd tröja med lite v-ring; cubus
Deo; ÖB





Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback