måndag

Just nu sitter jag hos Sofia, och jag klev upp ungefär vid 12 halv1 ? Johanna åkte hem vid kvart i 1, 1. Sen gick jag och Sofia ner och jag fick lite fika . Så spelade vi uno samtidigt. Sedan när jag hade fikat klart spelade vi uppblåsta kinder, haha det är ett jätte roligt spel, man delar ut fyra kort till varje, sedan har en person en hög vid sig, av korten som är kvar också sen ska den ta upp ett kort och antligen skicka vidare eller behålla det, man ska alltså försöka få fyra likadana kort, typ fyra damer eller något. Om en har fått fyra likadana då ska den alltså blåsa upp kinderna, och när en annan ser det ska den också blåsa upp kinderna så tillslut kanske det är en som sitter och kör och alla andra har sen när den kollar upp sitter alla med uppblåsta kinder, haha då börjar man skratta . Jätte kul spel lärde mig det igår. Sen gick vi upp till Sofias rum som vi är nu, och ska snart spela fotboll med William (Sofias bror) och Filip (Williams kompis), och vi ska äga ut dom! Hahaha, vi ska vinna vi är bäst vi är dom som kämpar mest ååååååååh girlpower. Men efter det ska vi väll kanske göra något mer. Sen vid halv 4 ska jag upp till stallet och göra min dagliga repetition hehe .. mocka,mat,vatten, också. Sen ska jag rida ner till Amanda (där vi ska ha hästen i sommar) och sen ska vi testa ställa in Fabian igen i boxen, för han står ensam nämligen i ett annat litet stall. Men förra gången gick han in, först gjorde han inte det men när Amanda kom och ruskade på hinken som det var krafft i skyndade han sig in, haha sötpojken! ♥ Men medans han är där inne ska vi bygga upp hagen jag, mamma, och pappa. Hehe hoppas det är lätt och inte så jobbigt. Sen när vi är klara ska jag väll rida hemmåt igen, sedan åka hem och göra något.. Antligen vara med någon eller bara vara själv och tråka vi får se. Ha det bra!♥





/ Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback