torsdag

Idag har jag vaknat, klev upp och vi skjutsade Issa till Kungsnäs. Sedan till biltema och sen rösta? Eller jag kommer inte ihåg jag typ sov och halvsov i bilen haha. Sedan åkte vi hem och då kom lilla Tibbe tuss ♥ (mormor och morfars hund). Så sen kom mormor och morfar, å grejer. Ja men nu har jag typ vart ute och hoppat studsmatta med Alexander och hans kompis-ar askul. Nu sitter jag här och äter lite godis, ska väll snart till stallet .. Sedan efter det ska jag väll vara med någon, och i helgen ska jag sova hos min lilla älskling Sofia Bodén.♥ För föräldrarna och bror min ska på cup. Skriver mer sedan, texten är inte så lång eftersom jag inte har gjort så speciella saker idag. Ha det bra!♥



/ Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback