tisdag

Idag är det tisdag vetni vad det är imorgon? Jo onsdag, haha min sjuka humor. Eller klockan är ju över tolv nu men skit samma. Men idag klev jag upp typ vid tolvtiden någongång, kommer inte ihåg riktigt vilken tid.. Men efter jag ätit så for jag till stallet och tog in Fabian sen red jag ut en sväng i skogen. Han var jättefin idag, aldeless lugn, gick faktiskt på tygeln i början också. Men han var iaf lugnare än vanligt, jätteskönt. Min bäbis är den bästa! Men mamma var så snäll att mocka fixa mat och vatten tack så mycket. Sen när jag var klar åkte vi hem sen efter ett tag kom Elin Norin så cyklade vi och köpte saker till tårtan. Sen efter en liten stund åkte jag till stallet igen, vi skulle bestämma vad vi skulle ha för tävlingar på midsommar till 5-kampen. Sen efter det åkte jag hem igen, eller först till Ica och köpte saker. Hem igen, sen kom Elin igen. Sen bakade vi våran tårta som vi gör varje skolavlutning, men vi kunde inte göra det nu på skolavslutningen för Elin var i kreta? Svikare-e-e-e nejdå, men vi bakade idag iallfall vi har gjort det typ från fyran? Femman? A något däremellan. Men jag kan bara medge att denna tårta vart snyggast ni kommer få se en snygg bild på våran tårta nu i år, och tårtan förra året. Tårtan vi gjorde nu var lätt snyggaste vi någonsin gjort. Under kvällen har vi spelat fotboll med Alexander Jakob och William, gissa vem som vann? Jo vi såklart inte så oväntat va nej? Men vi ska väll sova om ett tag inte nu iallafall. Sen imorgon ska jag dela ut nå papper på birsta, på bilarna som står där alla?! Jobbigt, men jag får ju stålar haha. Bloggar mer imorgon. Ha det bra!♥

Ingredienser:

Förra årets tårta (längst upp)
Tårt bottnar
Marsán sås
Grädde
Strössel
Rally bilar
Glasýr
Vet inte om vi hade ngt på sidorna?

Detta års tårta (längst ner)
Tårt bottnar
Marsán sås
Grädde
Marränger
Strössel
Godis
Chokladbokstäver





/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback