stallet

Idag har vi vart på stallet mockade, fixade mat och vatten somvanligt. Sedan borstade jag min lilla buse till ponny, sedan red jag. Först red jag lite ute men sen kom måsarna och då stack jag in. Då red jag inne en liten stund sedan kom en ridgrupp, men jag fick vara kvar så jag var det ett tag men sen gick jag. Red ute igen och hoppade lite över en bom som låg där, sen höjde Issa upp till ett litet hinder som ni kommer att få se på filmen, jag hade ingen martingall på detdära klippen men Issa var så snäll att hämta det till mig när vi höjde till det "högsta" han är ganska så pigg och hoppar omkring lite och slänger upp huvudet men njut bara hehe. Sen kortar jag upp stigbyglarna och ska busa lite, men jag slänger mig typ över hindret som ni kommer få se på en bild här hoho. Plus att det inte direkt var mina hoppläder så det kan bli en söt liten stolsits här och där men det hör till säger vi haaha! Och Issa filmade och knäppte kort på mig tack så mycket för det!♥ Sedan efter jag ridit så borstade jag honom och sedan skulle jag på ungdomssektionsmöte som jag hade glömt bort, Maggie påminde mig. Så gick jag på det. Efter det gick vi till Fabian igen och jag tog ut och betade honom lite sen kom pappi då ställde jag in honom sen åkte vi hem.

Det ser ut på filmen när jag rider Fabian som det är snabbspolat typ? Men det gick inte sådär snabbt i verkligheten, för om man kollar på hans ben så ser det ut som trummpinnar typ hehe. Men när jag travar av honom gick det inte heller så snabbt som det ser ut, han var jättelugn och fin efter en liten stund på filmen ♥

När vi kom hem åt vi makaroner korv och köttbullar en liten blandning hehe. Sedan efter vi ätit cyklade vi såklart till macken och köpte godis och hyrde 2 filmer. Fast vi har inte sett någon film men vi har ätit godis ska ni veta! Sedan lite senare så klädde vi ut oss igen för att vi skulle skoja med Sara haha. Hon måste ju trott att vi var dumma i huvudet. Men efter det så cyklade vi hem, spelade in några filmer (igen!!) haha. Så nu har vi tvättat bort ögonbrynen och allt de andra. Vi kanske slår på en film innan vi lägger oss nu, isåfall blir det alvin och gänget, och jag hoppas att denhära filmen funkar nu så den inte bara hackar och vi inte får på den för då jävlar brinner det till för mig! Haha ursäkta.. Skriver mer vad som händer imorgon eller vad som hänt. Här kommer helsköna bilder. Spana in min gravidmage och min sexiga roooompa! Ha det bra!♥
























/ Emeliehellberg

Kommentarer
therese

hahahahahahahahahaha fan va ful du är emelie XD



2010-06-18 @ 13:22:25




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback