söndag

Idag klev jag upp vid 2tiden kanske, vet inte riktigt. Men idag har vi spelat kort och äte mat ringt lite här och där haha! Gjorde inte så jätte mycket idag heller. Cyklade till macken och lämnade igen 2 filmer, och jag köpte en glass och tuggummi. Sedan när vi kom hem var jag sugen på ngt igen för då var glassen slut, hehe så då fick jag tvinga Sofia dit, så jag skjutsade henne. Och FYFAN usch alltså såg en skitäckligt skalbagge som var svinstor, euw haha! Men senare kom mamma och pappa å hämtade mig, sen åkte jag å mamma till stallet.

Red inte lilla köttbullen idag för jag hoppade igår, tänkte förrut på att skritta men det blev inte. Betade Mr och masserade honom lite. Sen gick jag in och borstade honom när mami var klar. Sen när vi var klar åkte vi hem. Sen när mamma var inne och väntade på maten så självklart började bilen tjuta som inihelvete!! Satan vad pinsamt det var folk ba kollade och skrattade å fyfan säger jag bara. Sen har jag hoppat lite studsmatta å greja på . Nu sitter jag här och är lite trött i fingrarna så mycket som jag har skrivit å grejat nu ikväll.

Imorgon rider jag ner till Amanda igen och ska testa släppa Fabbe i hagen, lär ju inte få in honom sen efter det kuuuuul. Bloggar mer imorgon. Ha det bra!♥



/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback