ont i magen

Hej igen. Jag har inte gjort så speciellt mycket idag, typ skjutsat Issa till kungsnäs och sen hem också. Sedan efter ett tag fick jag ont i magen, alltså det kändes som om att jag var nervös? Men jag vilade lite, sen när jag vaknade hade jag inte ont. Sen gick jag och sopa i mig mat och efter en liten stund började det göra ont igen, då gjorde det ännu ondare. Fyfan tyckte seriöst synd om mig själv då, aa så somnade jag då vaknade, så skulle Acke och pappa och Foppa på träning så jag slog på Alvin och gänget och kollade på den, först på Ackes tv men sen började det hacka då testade jag att köra igång den på hans dator! Och det funkade, glad jag blev dårå så nu har jag sett Alvin och gänget, den var fan asbra haha. När pappa och Acke kom hem från träningen åkte jag med till stallet, först skulle jag inte det men nu hade jag ju inge ont i magen så då gjorde jag det. Mockade och pappa gick ut och betade han och masserade samtidigt, sen borstade jag honom och pappa fixade mat och vatten.♥ Sedan nu har jag inte gjort så mycket .. Ska väll slå på en till film om jag får låna broder mins dator? Lägger in någon film och bild sen igår. Ha det bra!♥

Orkar ni inte se hela filmen spola fram till 1,50.



/ Emeliehellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback