midsommartävling

Klev upp klockan 6 halv 6 imorse. Vi fikade och fixade klart oss sen åkte vi till stallet. Var där ett bra tag, sen besiktade jag Fabian och han gick igenom. Senare gjorde jag och Victoria iordning honom, fast mest Victoria hehe. Jag höll på att fixa med mig själv.. Men red fram sen hoppade jag fram. Gick inte så jättebra hade det vanliga bettet men han vart jättehettsig och jättestressad för det var ju kalabalik där inne. Eller alltså alla ba oxeeer, räckee, och blabla hela tiden när jag skulle börja hoppa det var skitjobbigt, så både jag och Fabian vart alldeless stressade.. Fick en skitdålig framhoppning han vägrade några gånger? Sen på banan hoppade vi 1an sen stopp på 2an vidare på 3an sen in i kombinationen hoppade 4a stopp på 4b. Så då vart vi uteslutna .. Han brukar inte vara så på tävling .. Men imorgon är det nya tag och jag är redan taggad, ska ha det bettet jag alltid brukar rida på pelham imorgon! Då jävlar ska vi igenom banan minsann. Kommer bilder sedan idag på lite olika personer. Jag önskar mig själv ett stort lycka till imorgon för nu satan ska jag köra. Ska på ryttarfesten nuja. Ha en bra midsommar allihopa.♥














/ Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback