lördag

Bloggade inget igår, jag orkade inte riktigt men jag kan skriva nu vad jag gjorde!

Jag och Sofia gjorde inte så speciellt mycket faktiskt. Klev upp kanske vid ett halv två? Gjorde typ inget mellan det, eller jo fikade å spelade kort också. Sedan på eftermiddagen åkte vi till stallet.

Kom till stallet kanske vid 5 tiden, Sofia mockade åt mi jättegulligt och fixade vatten och mat? Ursnällt jag bad inte om det utan hon gjorde det. Men jag gjortde iordning Fabbebus för ett hoppass! Värmde först upp, och jag hade det vanliga bettet så han gick inte precis fint, får träna mer på det. Men sen hoppade vi, Jag Julia och Alice ( Jullans syrra). Hoppade en trippel och en kombination med räcke oxer, sen hoppade vi ett räcke, och ett sockerbitshinder. Värmde först upp och hoppade lite. Sen gjorde vi en liten bana som vi hoppade. Sedan hoppade jag kombination på typ 1 m 1,5 kanske? Ändrade så jag hoppade oxer in och räcke ut. Jag hade inte ben på honom satt bara och åkte, även fast jag kom skitbra in på oxern vägrade han, sen stannade han igen troja, eller så hoppade han oxern oxern och vägra räcket? Jaja skit samma, sen la vi ner så det blev räcke räcke hoppade två gånger kanske? Sen när jag hoppade började jag med räcke räcke igen, sen oxer räcke. Och han hoppade superbra så jag slutade där. Jag måste ha ben på ponnyn men samtidigt hålla honom så han inte bara kutar iväg.

Sedan på kvällen kollade vi på Victorias grejs också. Sen på kvällen ringde vi lite åja.
Ha det bra!♥



/ Emeliehellberg ♥


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback