kalas

Jag kom hem för ett tag sedan från ett "kalas". Min kusin Sandra fyller 15 på tisdag så vi var där och grattade henne idag då. Jag fick se skrållans (vår katt) barns kattungar, fyfan vad söta. Och jag tycker att små bäbisar luktar så gott alltså. Huga så söta, det var typ två svarta och en randig, den var värsta mysig . Låg typ på rygg när jag höll i den jättesöt. Sen åt vi pastasallad, och fick ta lite saker till om man ville, tog några jätte goda kex. Sen efter det så åt vi tårta som var skitgod, fast jag tog bort sylten tycker inte om sylt på tårtor. Så nu sitter jag hemma på Alexanders rum (bror) och ska snart åka till stallet som jag skrev förrut , ska skritta. Efter det färdas jag av hem igen, sedan ska jag åka till Sofia och vara med hon och Johanna. Vi ska väll hitta på något roligt får vi hoppas, vi skulle typ gå till Ica iaf troja. Får se om jag också sover där, om jag får för hennes föräldrar och Johanna då. Nu ska jag ta och pallra mig iväg mot stallet. Kommer en bild på dagen outfit sen för datorn vill inte nu den har lite hetts, sämstaste kvalitén, men det är en webbcamera. Ha det bra! ♥

/ Emeliehellberg


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback