en super lördag

Idag ( igår klockan är tjugo i 2 ) . jag tävlade en klubbtävling bara på stallet . Vaknade upp imorse, sen fixade jag och Sofia oss sen drog vi till stallet, fick skjuts av pappa. Vi kom dit vid halv nio tiden, hjälpte till att bygga banan också. Gick banan den var faktiskt ganska så bra bana, fast den var lätt att komma ihåg rolig bana! Hoppade då Lc (90cm) och Lb (100cm). I Lc:n gick det ganska så bra .. vi kom lite nära något/några hinder, men inte så många. Gick nolla där då, i Lb:n "debuterade" jag , det var skönt att tävla det första gången på klubbtävling faktiskt. Det gick jätte bra och han var jättefin. Det gick bättre än i Lc:n han går typ alltid bäst i andra klassen älskar min superponny han är bäst! Kommer lägga in bilder som Sofia och Linnea knäppte, tack så mycket! Sedan mockade jag och fixa mat å vatten så tog pappa ut honom och masserade honom lite medans han åt gräs. Men det blåste ju fan storm ute idag.

Efter tävlingen åkte jag och Sofia hem till mig och käkade lite lunch, tog rester från igår. Sedan var vi hos mig ett tag, sedan begav vi oss till Sofia . Fick skjuts av mami och papi för det regnade. Sedan åkte vi till Ica sen Macken. Vi har haft det ganska mysigt idag för vi har vart ensamma hemma från sextiden. Har ätit pastasallad som vi gjorde eller ja .... Sofia gjorde då jag hjälpte henne typ med kycklingen hehe slö som jag är . Sedan åt vi det var smarrigt. Sen har vi spelat uno, suttit vid datorn, och jag har försökt lärt Sanny ( Sofias hund ) Trick, att rulla runt gick väll sådär hehe, han vart ganska trött så. Men vi tar nya tag imorgon. Nu sitter jag här och bloggar medans Sofia pratar med snubbar i hetalinjen haha, vi är inte riktigt frisk på en fläck vi . Ha en bra natt! ♥







/ EmelieHellberg

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback